[TYPO3-UG Dutch] record afhankelijk van de taal

Pascal Cramer pascal at NOSPAMroguesheep.nl
Sat Apr 4 13:50:08 CEST 2009

Hoi Leen,
dat is iets duidelijker.

uit mijn hoofd zou ik iets doen als:
------
temp.belmij = COA
temp.belmij{
  10 = RECORDS
  10.tables = tt_content
  10.source = 31
}

[globalVar=GP:L=1]
temp.belmij{
  10.source = 32
}
[end]
------
of gebruik de vertaal-optie om het element te vertalen en maak van het laatste:
------
[globalVar=GP:L=1]
temp.belmij{
  10.where = sys_language_uid = 1
}
[end]
------
(controleer even de juiste spelling van de kolomnaam van de taal)

Maar wat dat bedoel je dat het record 'moet weten' dat het op bepaalde pagina's
getoond moet worden? Het volstaat toch als de pagina, of beter gezegd TS weet
bij welke taal welke record gebruikt moet worden?

Hopelijk helpt het,
Pascal