[TYPO3-UG Dutch] record afhankelijk van de taal

Leen Strijk leenstrijk at tomaatnet.nl
Sat Apr 4 13:50:08 CEST 2009

Achteraf lezend zie ik dat ik waarschijnlijk niet duidelijk ben geweest.

Ik heb laten we zeggen 2 dezelfde records maar dan in twee talen.
Dus record 31 = nl
record 32 = andere taal

Mijn temp.belmij met record 31 moet weten dat hij alleen getoond mag
worden bij L = nl (of 0)
En het temp.belmij met record 32 moet weten dat alleen op de pagina's
van de andere taal getoond wordt

--
StrijkInternetdiensten.nl <br /><br/>

http://www.strijkinternetdiensten.nl <br/>