[TYPO3-UG Dutch] Is het mogelijk om velden van tt_news verplicht te maken zonder de TCA aan te passen?

Rik Willems rik at actiview.nl
Sat Apr 4 13:50:04 CEST 2009

Hoi Rob,

In de PageTS kan je het volgende opnemen:

TCEFORM.tt_news.

Hiermee kan je de TCA aanpassen, maar ik weet niet wat de toevoeging is
om te krijgen wat je wil.

TCEFORM.tt_news.category.config.minitems = 1
Verplicht bijvoorbeeld dat er minimaal 1 category geselecteerd moet zijn.

Misschien kan je hier iets mee.

Succes!

Rik