[TYPO3-UG Dutch] Is het via typoscript mogelijk uit te lezen of een pagina "afgeschermd" is?

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Sat Apr 4 13:49:39 CEST 2009

Hoi Jordan,

Een afgeschermde pagina kun je normalerwijze niet zien. Ook niet met een
andere template.
Je kunt wel een truc uithalen en de paginatitel toch in je menu's en
links laten zien. Maar dan wordt de aanroep geredirect naar een anderer
pagina. Daar kun je dan inloggen. Als je alles goed doet kom je daarna
als ingelogde gebruiker op de oorspronkelijk aangeroepen pagina.
Without any warranty! Want realurl schijnt wel eens roet in het eten te
gooien. Maar het proberen waard.
Zoek in tsref op "restrictedpages".

Succes.

Met vriendelijke groeten,