[TYPO3-UG Dutch] powermail verspringt

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Sat Apr 4 13:49:36 CEST 2009

Hoi Chris,

Blijkbaar heb ik de moeilijkheid van je vraag overschat.
Het enige wat niet in de beschrijving op typo3-jack staat in welke regel
van de template je die js opdracht moet toevoegen.

Volgens mij kan dat maar op 1 plek, daar waar je kunt klikken (gezien
het "onclick"). En dat is de regel

Als je daarvan maakt
false;">
zou het volgens de beschrijving van Marco Polo moeten werken.
Ik hoop dat hij gelijk heeft, want onclick="return false;" geeft
normaler wijze geen reactie.
Enfin, laat maar horen of het je geholpen heeft.

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg