[TYPO3-UG Dutch] powermail verspringt

chris konijndesign at gmail.com
Sat Apr 4 13:49:35 CEST 2009

Dag Daniel,

Ik dacht dat mijn probleem al voldoende aangaf, maar hierbij de link

http://www.typo3-jack.net/typo3-german-lists-netfielders-de/13131-typo3-german-powermail-multipage-form-u.html

Het probleem wordt ok geopperd als een new feature in de
Powermailpagina's van typo3 (powermail jump to anchor on submit):

http://forge.typo3.org/issues/show/1043

Aangezien waarschijnlijk meer mensen last hebben van het verspringen van
de pagina na submit lijkt het mij zeer handig de javascript
implementatie te gebruiken... maar hoe!?

Fijne kerstdagen,

Christiaan Uythoven