[TYPO3-UG Dutch] Oproep Nederlandstalig boek TYPO3

Walrick Bosch lists at globalhealingcircle.net
Sat Apr 4 13:49:24 CEST 2009

Hallo Kees,

Wat wellicht zin zou hebben is een goed boek voor administrators.

Het bestaande boek van Yvonne Klompenhouwer is mijn insziens daarin te
basic. Weet niet of dat nieuwe boek beter is in dit opzicht maar dat
terzijde.

Dus een boek met veel uitleg over typoscript, templates, tsconfig
enzovoorts. Misschien is "Mastering TypoScript" van Daniel Koch wat.
Heeft Dmitry Dulepov een goed recensie van staan op zijn site.
http://typo3bloke.net/pages/book-reviews/book-mastering-typoscript/

Lastige van boeken is dat als er een nieuwe versie komt ze weer
gedeeltelijk achterhaald zijn. Hoewel dat voor een boek over Typoscript
misschien niet zo hoeft te zijn.

Zelf zou ik trouwens eerder de Engelse versie aanschaffen aangezien ik
ook een Engelse versie van TYPO3 gebruik.

Groet,

Walrick

--
webmaster Global Healing Circle