[TYPO3-UG Dutch] simpele vraag: in plaats van tt_content records een hele pagina in een subpart?

Rob De Vries spam_this at pandora.be
Sat Apr 4 13:49:09 CEST 2009

Dag Rik,

had het niet over de breedte vn een image op zich, maar hoe deze door
css_styled_content op een page wordt gezet:

DIV.csc-textpic-intext-left-nowrap DIV.csc-textpic-imagewrap {
		margin-right: {$styles.content.imgtext.textMargin}px !important;

hier wordt de margin-right bepaald door {$styles.content.imgtext.textMargin}

wanneer je dus heel je stylesheet van css_styled content vervangt door
je eigen style sheet, kom je hier mee in de problemen wanneer je editor
zijn eigen breedte van een afbeelding mag bepalen.

mvg
rob