[TYPO3-UG Dutch] simpele vraag: in plaats van tt_content records een hele pagina in een subpart?

Rik Willems rik at actiview.nl
Sat Apr 4 13:49:07 CEST 2009

Hoi Rob,

Volgens mij is dat niet waar. De css van css_styled_content zorgt alleen
  voor een stukje positionering. Het schalen van afbeeldingen gebeurt
vanuit de core, de grootte van een afbeelding staat in de html, niet in css.

Wel moet je in TS aangeven hoe groot je afbeeldingen maximaal moeten
zijn, zodat dit automatisch aangepast wordt. Dit staat los van de css.

Groeten,
Rik