[TYPO3-UG Dutch] simpele vraag: in plaats van tt_content records een hele pagina in een subpart?

Rik Willems rik at actiview.nl
Sat Apr 4 13:49:00 CEST 2009

Hoi Jordan,

Kijk eens in de setup van css_styled_content hoe het daar allemaal
gebeurd. Als je deze zelfde logica gebruikt zou het moeten werken...

Groeten,
Rik

styles.content.get = CONTENT
styles.content.get {
	table = tt_content
	select.orderBy = sorting
	select.where = colPos=0
	select.languageField = sys_language_uid
}

# get content, left
styles.content.getLeft < styles.content.get
styles.content.getLeft.select.where = colPos=1

# get content, right
styles.content.getRight < styles.content.get
styles.content.getRight.select.where = colPos=2

# get content, margin
styles.content.getBorder < styles.content.get
styles.content.getBorder.select.where = colPos=3