[TYPO3-UG Dutch] simpele vraag: in plaats van tt_content records een hele pagina in een subpart?

Jordan van Bergen jordanvanbergen at gmail.com
Sat Apr 4 13:49:00 CEST 2009

Ik hoop dat er een simpel antwoord is op onderstaande vraag?

Je kunt heel mooi inhoud van tt_content records in een subpart stoppen die
je in je template file gebruikt door onderstaande te benutten:

subparts.COPYRIGHT= RECORDS
subparts.COPYRIGHT.tables = tt_content
subparts.COPYRIGHT.source = 500

Als je dan de marker COPYRIGHT in je template stopt werkt dit prima.

Inhoud van een pagina in een subpart stoppen?
Bovenstaande werkt dus prima. Echter wil ik nu juist de inhoud van 1 hele
pagina in een subpart stoppen. Dus stel er staan op een pagina 10 tt_content
records dan wil ik dat deze ALLEMAAL in de subpart komen.

Vraag 1: iemand een idee of dit mogelijk is?
Vraag 2: indien ja, hoe?

Groeten,
Jordan van Bergen