[TYPO3-UG Dutch] print-weergave zonder &print=1 parameter - cache probleem.

Marijn Depraetere marijn.depraetere at telenet.be
Sat Apr 4 13:48:57 CEST 2009

Laatste berichtje hierover.  De APC heeft dus niets te maken met het
probleem.  Ik heb nu de print-vriendelijke template eruit gegooid alsook
het afdruk-icoon op mijn webpagina's en laat het print-vriendelijk zijn
gewoon over aan de browser via CSS.  Heb ook een update gedaan naar
4.3.2, misschien lost dit het probleem definitief op.