[TYPO3-UG Dutch] print-weergave zonder &print=1 parameter - cache probleem.

Marijn Depraetere marijn.depraetere at telenet.be
Sat Apr 4 13:48:56 CEST 2009

Even een update betreffende dit probleem.  De APC is nu even
uitgeschakeld en het probleem lijkt verdwenen in eerste instantie.

Blijkbaar worden bepaalde bestanden die TYPO3 aanmaakt gecached op
server niveau waar deze niet zouden mogen worden gecached.  Hierdoor
bied de server print-vriendelijke pagina's aan in plaats van de gewone
pagina's.

Het probleem  ligt dus, zoals het er nu uitziet, bij de serverconfig en
niet bij de typo3 core, dus is dit topic minder relevant in deze lijst -
waarvoor mijn excuses :-)

Desalniettemin zal ik een eventuele oplossing toch posten, in het geval
iemand gelijkaardig gedrag krijgt.

Met vriendelijke groeten,
Marijn Depraetere