[TYPO3-UG Dutch] Hoe zie ik of extensies ook daadwerkelijk worden gebruikt?

Loek Hilgersom hilgersom at xs4all.nl
Sun Oct 19 14:42:53 CEST 2008

In de database is het uiteraard wel te vinden, dus daar heb ik het nu maar mee
opgelost. In tabel tt_content veld list_type staat keurig de naam van de plugin
vermeld - alleen tt_news staat er wat cryptisch als '9'. Wel moet je dan zelf
filteren of CType op 'list' staat en het record niet deleted is.

Een back-end functie zou dus toch praktisch zijn.

Groet,
Loek