[TYPO3-UG Dutch] Hoe zie ik of extensies ook daadwerkelijk worden gebruikt?

Loek Hilgersom hilgersom at xs4all.nl
Fri Oct 17 18:10:37 CEST 2008

Hallo lijst,

Is er een manier om uit te vinden of bepaalde extensies die in een site
geinstalleerd zijn ook daadwerkelijk worden gebruikt? Vaak zijn er extensies
geinstalleerd die ooit eens zijn uitgeprobeerd maar niet meer in gebruik, het is
prettig om die snel op te kunnen sporen en dan te verwijderen, m.n. voorafgaand
aan een TYPO3 upgrade oid.

Ik heb wel de functie gevonden >Info >Pagetree overview >Record overview.
Dat zegt wel iets over de records, maar geeft niet aan of en welke plugins
worden gebruikt.

Groet,
Loek