[TYPO3-UG Dutch] Communicatie binnen de Nieuwsgroep

Ric van Westhreenen | alterNET Internet BV ric at alternet.nl
Fri Oct 17 11:23:28 CEST 2008

Gelukkig is de stelregel van Kasper als je met een goed idee komt, 'vooral
doen!'. Dus, daarmee zeggende, wij - de NL/Vlaams-talige community - mogen
zelf bepalen wat er op deze lijst wordt geschreven. Natuurlijk zijn er
mores;

- gebruik je echte naam
- gebruik geen HTML mail
- gebruik een minimale sigfile
- doe geen commerciele aanbiedingen of oproepen via de maillinglist
- doe geen crosspost
- post in het Nederlands
- wees duidelijk in je bericht (dus niet 'mijn site doet het niet meer',
maar geef aan wat er mis gaat en hoe dat eventueel kwam)
- stuur geen attachments mee
- zet je out of the office berichten uit voor de mailinglist (he Harm.... ;)

Volgens mij zijn dat de huisregels. En voor de rest filtert de community het
wel uit. Zo was er recentelijk een Engelstalige vraag, helaas, die wordt dus
niet beantwoord.

Gr.

Ric

Op 17 oktober 2008 09:32 schreef Daniel Doesburg [netcreators] <
daniel at netcreators.com> het volgende: