[TYPO3-UG Dutch] Communicatie binnen de Nieuwsgroep

Daniel Doesburg [netcreators] daniel at netcreators.com
Fri Oct 17 09:32:57 CEST 2008

Hoi Rob,

Strikt genomen heb je helemaal gelijk. Maar er staat me ergens bij dat
daar ooit een discussie over geweest is waaruit de slotsom kwam dat dit
met name geldt voor de Duitse UG's. Daar heeft elke grote plaats een T3
UG. En dan geldt de mailinglijst alleen voor aankondigingen etc. voor de
maandelijkse bijeenkomsten. En de rest van de vragen kunnen ze dan op de
Duitstalige lijst stellen.
Aangezien in nagenoeg alle andere landen geen plaatselijke UG's zijn
worden die landelijke UG mailinglijsten een beetje gelijkgesteld, qua
bedoeling en gebruik, aan de Engelstalige en de Duitse.

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg
--
Word jij mijn collega bij Netcreators?