[TYPO3-UG Dutch] RealURL & wijzigen pagina titels

Pascal Cramer pascal at NOSPAMroguesheep.nl
Thu Oct 16 15:13:23 CEST 2008

Hoi Rik,

volgens mij kan dat met 'autoUpdate' en 'expireDays' settings maar zo uit mijn
hoofd kan ik je niet de details vertellen.
Als ik me goed herinner houdt Realurl bij wijziging van een pagina een aantal
dagen ('ExpireDays') de oude naam nog vast maar wel met een 301 (302?) voor o.a.
Google en co.
Wellicht als je in de manual zoekt hierop vind je wat meer info.
Hopelijk helpt deze aanwijzing.

Groeten,
Pascal