[TYPO3-UG Dutch] RealURL & wijzigen pagina titels

Rik Willems - Actiview rik at actiview.nl
Thu Oct 16 14:19:31 CEST 2008

Hallo iedereen,

Voor meerdere websites gebruik ik RealURL, werkt uitstekend. Enige wat
jammer is dat bij een het wijzigen van een pagina de url ook wijzigt en
de pagina dus niet meer op de oude url te vinden is.

Is er een goede manier om dit te ondervangen, behalve het niet wijzigen
van pagina titels? Bijvoorbeeld dat er bij titel wijziging automatisch
een redirect wordt aangemaakt? Ik heb 'TARGET-E RealURL Settings'
gevonden op
http://typo3.org/extensions/repository/view/realurlsettings/current/.
Iemand hier ervaring mee? Hoor het graag!

Groeten,
Rik