[TYPO3-UG Dutch] TemplaVoila en RealUrl

Jacco van der Post jacco at id-internetservices.com
Wed Oct 15 10:02:28 CEST 2008

Hoi

Neen, TemplaVoila heeft er niets mee te maken. Realurl moet je het
volgende voor doen :

0. Check server eisen. (modrewrite)
1. Installeer extensie
2. Copieer _.htaccess uit de extensie, hernoem naar .htaccess en zet in
root TYPO3 folder.
3. Plaats de volgende typoscript in setup

	config.simulateStaticDocuments = 0
	config.baseURL = www.mijnleukesite.nl
	config.tx_realurl_enable = 1

--