[TYPO3-UG Dutch] TemplaVoila en RealUrl

Natural Designs [Jorg] jorg at naturaldesigns.nl
Mon Oct 13 16:26:40 CEST 2008

Goede middag,

Ik ben voor een klant aanpassingen aan een website aan het doorvoeren. Deze
website is door iemand anders gemaakt en is gemaakt met TemplaVoila. Hier
heb ik totaal geen ervaring mee. Eén van de extensies die ik moet
installeren is RealUrl. Deze extensie heb ik echt al tig keer geïnstalleerd
zonder problemen, maar nu krijg ik het niet voor elkaar. Kan dat te maken
hebben met TemplaVoila? Heeft iemand hier ervaring mee? Moet RealUrl anders
geïnstalleerd worden als je gebruik maakt van TemplaVoila?

Hopelijk kan iemand mij helpen.

Met vriendelijke groet,

Jorg