[TYPO3-UG Dutch] Simpel vraagje mbt submenus

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Thu Oct 9 19:48:10 CEST 2008

Hoi Willem,

Nee, dat knippen had ik zelf gedaan. En ik reageerde op dit: "ik heb van
alles geprobeerd.. shortcuts, hidden etc etc"

Maar of mijn voorstel wel werkte heb ik nog niet gehoord.
En als "van alles" alleen shortcuts en hidden is dan zijn er nog wel een
stuk of wat mogelijkheden. Want in TYPO3 is er nooit één, maar altijd
een hele rits mogelijkheden om een bepaald effect te bereiken.

Dus als mijn voorgestelde oplossing niet werkt, laat dan nog even weer
van je horen. Dan doe ik je nog een paar oplossingen aan de hand.

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg