[TYPO3-UG Dutch] Simpel vraagje mbt submenus

W. van den Akker listsrv at wilsoft.nl
Thu Oct 9 18:30:24 CEST 2008

Hoi,

Volgens mij stond er in mijn eerste mailtje..
shortcuts en hide page...
Nadeel als je reageert op een mailtje waarin geknipt is.. ;)

Beide geprobeerd...
-	eerste geen resultaat omdat submenus niet getoond worden (2000 -1800 etc)
-	geen resultaat omdat het menu-optie 2008 niet zichtbaar is

gr,
Willem

believed to be clean.