[TYPO3-UG Dutch] metadat id-1

Alix Justus alix.justus at gmail.com
Sat Oct 4 15:46:29 CEST 2008

hi Daniel,

bedankt voor je post, het is inderdaad een uitgebreide uitleg :) , ik zal
het in komende dagen mee experimenteren. ik dacht in eerste stantie dat een
stuk code in Setup wel genoeg moet zijn , maar het moet waarschijnelijk via
Constant.

grt,

Alix

Op 3 oktober 2008 18:11 schreef Daniel Doesburg <daniel at typo3-nl.eu> het