[TYPO3-UG Dutch] Verschil direct_mail & tcdirectmail & t3m

Rob De Vries spam_this at pandora.be
Thu Oct 2 11:39:27 CEST 2008

tcdirectmail is een appart mailingsysteem.
het is vooral eenvoudig te installeren en ook het templating is eenvoudiger.
t3m is een bundel van ext. die voortbouwd op tcdirectmail en waarmee je
mailing campagnes mee kan opstellen en duidelijke statistieken kan
verkrijgen.

direct-mail op zich is wat lastiger om te installeren, vooral het
templaten van de mails is met momenten wat omslachtig (zeker als je wil
rekening houden met een paar grote mailclients, dus css styled
nieuwsbrieven zijn een no-go)

indien je nog geen ervaring hebt met beiden, zou ik tcdirectmail aanbevelen.

mvg
Rob