[TYPO3-UG Dutch] Verschil direct_mail & tcdirectmail & t3m

Rik Willems - Actiview rik at actiview.nl
Thu Oct 2 11:20:41 CEST 2008

Beste lijst,

Tijdens het bekijken van de manual van direct_mail zag ik in de extensie
lijst ook tcdirectmail en t3m staan. Qua functie lijken ze sterk op
elkaar. tcdirectmail zegt verder te bouwen op direct_mail, en t3m is
weer op tcdirectmail gebaseerd.

Wie heeft er ervaring met de verschillende extensies? Nu is direct_mail
niet altijd even handig, dus de verbeteringen kan ik begrijpen. Is het
de moeite om een van de andere twee te gebruiken?

http://typo3.org/documentation/document-library/extension-manuals/direct_mail/2.6.0/view/
http://typo3.org/documentation/document-library/extension-manuals/tcdirectmail/2.0.2/view/toc/0/
http://typo3.org/documentation/document-library/extension-manuals/t3m/0.2.4/view/toc/0/

Ik ben benieuwd naar jullie reacties.