[TYPO3-UG Dutch] Typo3 en AJAX e.d.

H. Hahn h.hahn at hahn-informatica.nl
Tue Nov 18 16:19:54 CET 2008

Kleine aanvulling:

Als ik
  AjaxRequest = new Ajax.Request (URL, {method: "GET", parameters:
"eID=testscript.php, etc. });
(met URL = de url van het startbestand index.php van de website) doe,
wordt testscript.php NIET uitgevoerd.
Doe ik
  AjaxRequest = new Ajax.Request ("myscript.php", {method: "GET",
parameters:  "eID=testscript.php, etc. });
dan wordt testscript.php WEL uitgevoerd.
H. Hahn