[TYPO3-UG Dutch] Typo3 en AJAX e.d.

WP Perquin perquin at yuplounge.nl
Tue Nov 18 14:44:40 CET 2008

http://www.sk-typo3.de/Ajax-mit-prototype-und-eID.328.0.html
voor uitleg

willem
-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: typo3-ug-dutch-bounces at lists.netfielders.de
[mailto:typo3-ug-dutch-bounces at lists.netfielders.de] Namens WP Perquin
Verzonden: dinsdag 18 november 2008 14:41
Aan: 'TYPO3 Usergroup Dutch'
Onderwerp: Re: [TYPO3-UG Dutch] Typo3 en AJAX e.d.

Hoi Hahn,

Dat was ries van twist. In zijn bericht stond:
Hey,

je moet even zoeken naar de eID functionaliteit binnen TYPO3.
Er is een class beschikbaar waarbij je kunt instellen om de  database
connectie te initlialiseren.

Grt,
Ries
Ries bedoelt dit:
		'eID_include' => array(),				//
Array of key/value pairs where key is "tx_[ext]_[optional suffix]" and value
is relative filename of class to include. Key is used as "?eID=" for
index_ts.php to include the code file which renders the page from that
point. (Useful for functionality that requires a low initialization
footprint, eg. frontend ajax applications)

Staat in het bestand config_default.php

Wat ik zelf doe is via user_int een class aanroepen met verschillende
functions. De db connectie haal ik dan gewoon uit de config file naar voren.
Ik doe het dus losstaand.

Willem