[TYPO3-UG Dutch] structuur website

Daniel Doesburg daniel at netcreators.com
Mon Nov 17 15:38:30 CET 2008

Hoi Rik,

Het begint me te dagen . . .
Ik kan het me voorstellen dat je niet allemaal single view pagina's wilt
maken. Maar dat is ook helemaal niet nodig!!!
In de handleiding van tt_news staat hoe je met een paar regels
typoscript zowel de LIST als de SINGLE op 1 pagina kunt tonen.

Met [globalVar = HTTP_GET_VARS|tx_ttnews|tt_news > 0] zat je inderdaad
al een heel eind in de goede richting.

Een archiefpagina . . . Tja, dat weet ik zo niet, hoe je kunt voorkomen
dat je die allemaal moet aanmaken?

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg