[TYPO3-UG Dutch] Niet echt juiste wijze lijkt me.......

Jordan van Bergen jordanvanbergen at gmail.com
Sat Nov 15 21:14:45 CET 2008

Iedereen zal het inmiddels wel weten:
http://typo3.org/about/faq/t3org-issue/

Ik vind het persoonlijk niet kunnen dat de wachtwoorden veranderd zijn zodat
je nu niet weet over welk wachtwoord het in de eerste plaats ging. Leuk dat
er staat:

I have many websites with a password, how should I remember all the
passwords?
We recommend using password manager program. There are a couple of existing
ones, here is the one we are using ourselves: www.keepass.info

Leuk zo'n tip maar wat heb je er aan? Helemaal niets toch? De damage is toch
al gedaan en je gaat toch niet al je wachtwoorden in zo'n password manager
stoppen? Gooi je helemaal alles op straat als dat in verkeerde handen komt.
Sneu om te zien dat bovenstaande is gebeurd en we nu met zijn allen maar
moeten gissen wat het wachtwoord was wat we gebruikt hebben om zo uberhaupt
te weten waar je dit wellicht nog meer gebruikt hebt en dus aan moet passen.

Goed dat het gemeld wordt maar ik kan er weinig mee maar je vraagt je nu wel
af of ze bepaalde info van je hebben zonder dat je weet welke info ze van je
hebben. Dat is toch echt een verkeerde keuze lijkt me van de community of
niet?

Groeten,
Jordan van Bergen