[TYPO3-UG Dutch] ... template vraag

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Sat Nov 15 18:21:11 CET 2008

Hoi Piet,

je weet dat ik maar een klein denkraam heb.
Maar ik denk dat ik, na je vraag 5 keer te hebben over gelezen (is dit
wel goed Nederlands?), nu wel zo ongeveer begrijp.
En dan is er geen enkel bezwaar tegen.

Maar, nogmaals als ik je goed begrijp, lijkt me dit wat omslachtig.
Je wilt dus per pagina(groep) een ander/afwijkend HTML-template met
bijbehorende CSS gebruiken.
Je wilt daartoe op de betreffende pagina een een ts-template maken met
de betreffende gegevens.
En dan in de constants de bestandsnaam aan een constante toevertrouwen
die je vervolgend in de de setup gebruikt.
Waarom niet gewoon de volledige path+naam in de setup?

Enfin, stof voor een cursusonderwerp. Want deze uitdaging is op z'n
TYPO3's op tig manieren op te lossen/aan te pakken.
Van heel praktische tot heel vernuftige.

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg