[TYPO3-UG Dutch] Powermail Fieldset veld

Barbara Wijbenga bwijbenga at chello.nl
Fri Nov 7 15:16:19 CET 2008

Bedankt voor je antwoord, maar dat is toch de oplossing voor als IRRE
helemaal niet werkt?

Mijn probleem is dat als ik IRRE aan heb (wat helemaal goed werkt) het veld
Fieldset in de Field records verdwijnt. Ik denk niet dat dit een bug is,
maar toch wil ik niet dat het gebeurt.

Groeten,
Barbara

"Joost van Berckel" <berckel at gmail.com> schreef in bericht