[TYPO3-UG Dutch] Powermail Fieldset veld

Joost van Berckel berckel at gmail.com
Fri Nov 7 12:41:35 CET 2008

Beste Barbara,

Het probleem dat je schetst klinkt bekend. Ik kreeg het na enige tijd aan de
praat. Wat ik gedaan heb in TYPO3 4.2.1 is het volgende:

Installeren Powermail en instellingen gezet:
- use IRRE
- Activate tab dividers
(rest instellingen indien gewenst invullen)

Daarna naar pagina waar powermail gebruikt wordt. De cache legen (all cache)
en temp files in typo3conf verwijderen, en daarna uitloggen en opnieuw
inloggen. Dan zou het moeten werken.

Mvg

Joost van Berckel

news:mailman.1.1226054320.24527.typo3-ug-dutch at lists.netfielders.de...