[TYPO3-UG Dutch] spatie plaatsen in dataWrap?

Bas v.d. Wiel j.a.m.v.d.wiel at tue.nl
Thu Nov 6 12:13:07 CET 2008

Hoi Pascal,
Er zijn ook lege karakters die technisch gezien geen spatie zijn. Daar
heb ik zelf al heel erg lang geen gebruik meer van gemaakt, maar
'vroeger' onder MS-DOS kon je met alt-255 (numeriek toetsenbord) een
zgn. null-teken typen. Ziet eruit als een spatie, maar gedraagt zich
misschien anders wanneer het door de trimfunctie van PHP heen gaat..
Geen idee of het je iets helpt, maar aangezien de nette oplossingen die
hier zijn aangedragen niet werken.. je weet nooit!

Succes!

Bas