[TYPO3-UG Dutch] spatie plaatsen in dataWrap?

Pascal Cramer pascal at NOSPAMroguesheep.nl
Thu Nov 6 12:05:20 CET 2008

Ha! Je suggestie deed me weer nadenken en ik heb een oplossing:

   dataWrap = text {GPvar:par1} [ | {GPvar:par2}]

Dus gewoon even de eerste haak voor de pipe zetten :)

Dank voor het meedenken!

Pascal