[TYPO3-UG Dutch] slashes problemen baseURL, RealURL en ve_guestbook redirect

Felippe van Eekhout feekhout at xs4all.nl
Wed Nov 5 14:24:21 CET 2008

Hoi Jos en Daniel,
ik had inmiddels voor die ene pagina, waarin de redirect van
ve_guestbook staat, de config.absRefPrefix = / weggehaald. Dan werkt
het.

Ik zal jullie voorstel van:
- weglaten van config.absRefPrefix in SetUp
- weglaten van reapplyAbsRefPrefix in realurl.
overnemen.

Vraag blijft dan:
config.baseURL = http://www.{$SiteName}/         <= hoort deze
laatste slash er dan wel?

Hoplijk blijven dan wel de dubbel opgebouwde links achterwege.

Gr Felippe

Op 5-nov-2008, om 10:19 heeft Daniel Doesburg [netcreators] het
volgende geschreven: