[TYPO3-UG Dutch] slashes problemen baseURL, RealURL en ve_guestbook redirect

Daniel Doesburg [netcreators] daniel at netcreators.com
Wed Nov 5 10:19:45 CET 2008

Hoi Felippe,

Mijn ervaring is dat het goed gaat als je, zoals Jos voorstelde, de
absRef dinges uit zet.
Maar dan moet je wel even de caches, vooral die van realurl, leeg kieperen.
En vergeet dan ook niet om reapplyAbsRefPrefix uit je realurl
configuratie te halen cq op nul te zetten.

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg