[TYPO3-UG Dutch] Meertaligheid en headers

Martin van der Linden info at elegantchaos.nl
Sun Nov 2 13:34:56 CET 2008

Een vraagje over multi-lang sites, ik heb een site nu tweetalig
ingericht, zonder al te veel problemen. Leuk menuutje erbij met
vlaggetjes enzo. Helemaal goed.

Ik loop alleen tegen één probleem aan. De teksten met vreemde tekens
accenten e.d. worden goed weergegeven aan de FE wanneer ik de RTE
gebruik, koppen die ik invoer echter, kunnen daar niet mee ongaan. Dan
wordt aan de Fe de HTML-tekst weergegeven.

Ik heb vast iets over het hoofd gezien. Maar wat?

Alvast bedankt,

Martin