[TYPO3-UG Dutch] nieuw veld in tt_news

Daniel Doesburg [netcreators] daniel at netcreators.com
Mon May 26 16:13:07 CEST 2008

Hoi Martin,

Even iets proberen goed te maken voor collega's die nog niet weten dat
de kickstarter per definitie een extensie aanmaakt.

Hopelijk kun je hiermee iets. Ik heb nog niet de tijd genomen om het
volledig op z'n merites te beoordelen, maar 't lijkt me in de richting
te komen.

http://www.typo3.net/forum/list/list_post//27085/

Groeten,

Daniel