[TYPO3-UG Dutch] nieuw veld in tt_news

Ton Akveld [netcreators] ton at netcreators.com
Mon May 26 14:52:11 CEST 2008

Beste Martin,

Ik ben het met Ben eens dat je veel beter in met behulp van een aparte
extensie de tabe tt_news uit kunt breiden, en wel zo dat je ook de TCA
'vertelt' dat die extra velden er zijn.
Tja, en dan begint het avontuur pas echt: je zult een hook moeten
schrijven (● Hook for processing extra markers for each news record in
function getItemMarkerArray() (extraItemMarkerProcessor)) die de juiste
velden uit de database vist en naar de overeenkomstige markers in je
design-template mept.

Succes,

Ton