[TYPO3-UG Dutch] css van template

inigo grimbergen grimb at live.nl
Thu May 22 08:58:43 CEST 2008

Hi Bas

Ik heb geëxperimenteerd met op verschillende plaatsen in de TS van mijn template toevoegen van:
page.includeCSS {
default = stylesheet1.css
}(het pad is correct).

Maar telkens werd het overschreven en in de broncode stond dan weer de verwijzing naar:
<link rel="stylesheet" type="text/css" href="typo3temp/stylesheet_e99aac0be0.css" />
en als de css in dat file niet goed is krijg ik ook niet wat ik graag wil zien.

Iemand een idee waarom dáár de CSS vandaan komt en alle andere comando's (dus ook die page.includeCSS) overschreven worden?
En, hoe dat dan uit te zetten.

alvast bedankt,

grt I.