[TYPO3-UG Dutch] css van template

Bas v.d. Wiel j.a.m.v.d.wiel at tue.nl
Wed May 21 13:46:00 CEST 2008

Hoi Inigo,
CSS styled content heeft niets te maken met het wel/niet includen van
een CSS-file. Zoals zo vaak met TYPO3 zijn er meerdere manieren om een
CSS-file te laden.

Zelf bouw ik mijn templates eigenlijk altijd helemaal op in TS en
gebruik dan page.includeCSS. Bijvoorbeeld als volgt:

page.includeCSS {
	default = fileadmin/templates/default.css
	print	= fileadmin/templates/print.css
	print.media = print
}

Hopelijk heb je hier iets aan..