[TYPO3-UG Dutch] realurl error!

Jos Schipper [netcreators] jos at netcreators.com
Tue May 20 21:12:47 CEST 2008

Hoi Leen,

Als je .htaccess fout was had je denk ik wel een 500 error pagina gekregen.
Server error dus.

Misschien is het wat handiger om je realurl config in een extern
bestandje te zetten en deze te includen mocht het fout gaan.
In dit geval zul je sneller terug kunnen schakelen naar de oude werkende
situatie.

De error die jij hebt komt vaak voor als deze regel niet klopt
$TYPO3_CONF_VARS['EXTCONF']['realurl']['typo.multiwebdesign.nl']['pagePath']['rootpage_id']
= 1;

Controleer dus of de 1 inderdaad de ID is van je rootpage.

Groeten,
Jos