[TYPO3-UG Dutch] realurl error!

Leen Strijk leenstrijk at tomaatnet.nl
Tue May 20 19:11:12 CEST 2008

Hoi Jos,

Ik heb diverse dingen geprobeerd.
eerst op de manier die in het verleden succesvol was.
Configuratie in localconf.php

Ik heb uit een andere discussie :

$TYPO3_CONF_VARS['EXTCONF']['realurl'] = array(
     '_DEFAULT' => $realurl_template,
     'typo.multiwebdesign.nl' => $realurl_template,
     );

$TYPO3_CONF_VARS['EXTCONF']['realurl']['typo.multiwebdesign.nl']['pagePath']['rootpage_id']
= 1;

unset($realurl_template);

gebruikt. Ik heb extra aandacht voor de domeinnaam.
Bovendien is het nu op een schone installatie, met alleen maar
tt_products er op.

Ik heb verschillende configuraties geprobeerd.
In de ext manager de opties uitgeprobeerd.

Op het laatst heb ik cbrealurl gebruikt . Dit hielp ook niet.
Ik krijg hem gewoon niet aan de praat.

Is er soms iets in de installtool wat ik vergeten ben?

I.i.g. maakt hij nu dus wel de goede urls ,alleen als je er op klik dan
komt de ik foutmelding.
Dit zegt mij dat dat de omzetting in htaccess niet goed is maar
aangezien ik de snippet van de manual gebruik kan het daar dus niet aan
liggen.
Tijdens schrijven heb ik als laatste poging dus toch nog maar even de
oorspronkelijk met de source meegeleverde htaccess geprobeerd en ja hoor
hij doet het.

Wat een gedoe zeg.

--
StrijkInternetdiensten.nl <br /><br/>