[TYPO3-UG Dutch] tt_news

Leen Strijk leenstrijk at tomaatnet.nl
Wed May 7 17:31:30 CEST 2008

Hoi Jordan,

Ja dat is ook een manier.
Ik heb nu het nieuwsbericht gekopieerd in de homepage, en daar gewoon
een listview met als startpagina de homepage ingesteld.

Op jouw manier, heb je dan wel een extra categorie. Ik heb ze op de
listview page getoond dus dat staat dan een beetje gek.

--

http://www.strijkinternetdiensten.nl <br/>
http://www.webshoppage.nl<br/>