[TYPO3-UG Dutch] tt_news

Jordan van Bergen jordanvanbergen at gmail.com
Wed May 7 15:36:08 CEST 2008

Hoi Leen,

> Ik wil één nieuwsartikel (in listview) tonen op de voorpagina.
> Deze zit al in het archief maar ik wil toch de titel en teaser laten zien
> zien.
> Iemand een tip voor me

Zonder op TS in te gaan is het wellicht heel simpel te realiseren door een
categorie: homepage te maken? Zet deze categorie bij 1 newsrecord en gooi
een tt_news plugin op e homepage die alles ophoest uit de categorie homepage
en niet kijkt naar de data of het ja/nee archief is.

Lijkt mij dat dit doet wat je wil zonder dat je met TS aan de slag hoeft
etc. etc. etc.

Groeten,
Jordan