[TYPO3-UG Dutch] typo3 v4.2.0 -> WYSIWYG HTML Area RTE <- CTRL + C ?

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Tue May 6 10:41:47 CEST 2008

Voor een bug mag je me altijd wakker maken.
Maar dan moet het wel een echte zijn. :-)

Ik heb eens even geprobeerd met mijn bescheiden versie van IE7
En, verduld, bij mij vertikte hij het ook.

Totdat ik in het tekstveld van de RTE rechtsklikte met de muis.
Toen kreeg ik een vraag van Bill of ik het klembord wilde gebruiken.
En sinds ik daar ja op gezegd heb werkt het.

Dus, als het een bug is, dan eerder van Gates & Co. dan een TYPO3
misser. Denk ik.

Helaas geen echte bug. Ik ga maar weer slapen.

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg