[TYPO3-UG Dutch] printlink

Loek Hilgersom hilgersom at xs4all.nl
Tue Mar 18 23:41:58 CET 2008

Hoi Leen,

Ik heb een tijdje geleden een soortgelijk probleem gehad, misschien hetzelfde
waar jij nu tegen aan loopt. De details weet ik niet meer, maar het kwam er op
neer dat ik aanvankelijk probeerde een print stylesheet toe te voegen op deze
manier:

page.includeCSS {
	file330 = EXT:nc_fairproducts/css/shoplistprint.css
	file330.title = shoplistprint
	file330.media = print
}

maar om een of andere reden kreeg ik het geheel niet aan de praat.
Ik heb het uiteindelijk opgelost door het stylesheet zonder de media="print" in
het template te plaatsen, en de media-selectie naar het stylesheet zelf te
verplaatsen:

@media print {
	/* Print styles for shoppinglist */
	.shoplistprint .topbar {
		display:none;
	}
}

Vraag me niet waarom de eerste methode niet werkt, maar zo werkte het wel.
Succes,
Loek