[TYPO3-UG Dutch] printlink

Leen Strijk leenstrijk at tomaatnet.nl
Mon Mar 17 13:01:48 CET 2008

Michiel Roos schreef:
> Beste Leen,
>
> Je stylesheet hoort gewoon te werken. Dubbel check ff of hij echt
> aanroepbaar is via het opgegeven pad. Staat je baseUrl goed ingesteld?

Hij is aanroepbaar, baseurl staat goed.
Zoals ik al eerder heb gezegd als ik media="print" verwijder uit de
regel: <link rel="stylesheet" type="text/css"
href="fileadmin/templates/print.css" media="print" />
Dan wordt hij wel opgenomen.
Nu heb ik het inmiddels weer veranderd dus ik het niet meer goed nakijken.
Ik heb nu de knop in de backend geplaatst met de styles op de page
i.p.v. een extra stylesheet.

Bedankt voor je reactie