[TYPO3-UG Dutch] FE user gegevens uitvragen mbv API

Chris van der Geer chrisvandergeer at filternet.nl
Tue Mar 18 23:19:47 CET 2008

Hallo,

Ik wil voor een extensie die ik aan het bouwen ben gegevens uitvragen
over de ingelogde user, zoals email, full-name, etc.

Nu kan ik dat doen dmv het uitvragen van $_COOKIE['fe_typo_user'] en mbv
  een eigen query de logingegevens uitvragen, maar het lijkt mij
onwaarschijnlijk dat de Typo API daar geen functie voor biedt.
Ik heb al zitten kijken naar de class tslib_feUserAuth, maar daarmee
krijg ik voor geen mogelijkheid de fe-user gegevens boven water.

Kan iemand mij op weg helpen?

Hartelijke groeten,
Chris van der Geer